Wsparcie techniczne

Obok sprawnie działającego systemu oraz szybkich i niezawodnych serwerów dla wielu użytkowników konieczna jest możliwość konsultacji oraz wsparcia technicznego.

 

Zdajemy sobie sprawę z faktu, iż nasz system jest bardzo rozbudowanym narzędziem, część funkcji wykorzystywanych jest na bieżąco, część sporadycznie, a duża część rzadko albo wcale. Zdajemy sobie również sprawę z rotacji pracowników i niestety często pracy pod presją czasu. Dlatego też dajemy naszym Klientom możliwość konsultacji. Podczas wdrożenia ustalane są potrzeby i planowany jest tryb pracy, do którego dostosowywany jest zakres wsparcia technicznego.

 

Wsparcie techniczne jest podzielone na trzy podstawowe działy:

 

Wsparcie - obsługa systemu (w tym wsparcie powdrożeniowe)

 

Wsparcie techniczne - sprzęt i bilety

 

Wsparcie i obsługa klienta końcowego (osób kupujących bilety)

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 737-164-835

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)