Wdrożenie

Co jest istotne przy wdrożeniu naszego Systemu?

Wdrożenie Systemu jest bardzo proste, trwa z reguły od 7 do 14 dni.

 

Co trzeba przygotować?

  1. Decyzję co do formy licencjonowania
  2. Jeżeli system ma być integrowany ze stroną www - dostęp do zasobów własnej strony internetowej lub kontatk do osoby posiadającej tego typu dostęp 
  3. Jeżeli ma być prowadzona sprzedaż w kasie - informacje na temat dostępnego sprzętu oraz ewentualnych potrzeb sprzętowych

Masz problem i nie wiesz czego potrzebujesz?

Skontaktuj się z naszym działem technicznym, pomożemy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefon 512-279-568.

 

Ponadto

Każdorazowo każdy klient otrzymuje od nas specjalną broszurkę z krokami, jakie należy podjąć przed uruchomieniem systemu.

Czas wdrożenia jest zależny w głównej mierze od formy, w jakiej chcą Państwo korzystać z systemu biletowego oraz od wymagań i oczekiwań co do jego funkcjonalności. Podany powyżej czas wdrożenia dotyczy systemu w wersji podstawowej, bez specjalnej rozbudowy.

Na schemacie można przedstawić to następująco:

systembiletowy wdrozenie

Jesteś zainteresowany?

zakup systemu btn2

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)