Newslettery z systemu

Jednym z najskuteczniejszych działań marketingowych jest niewątpliwie mailing. Niestety jest on skuteczny tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zaadresowany.

Dzięki uzyskiwanym zgodom marketingowym oraz zgodom na przesyłanie informacji handlowych użytkownicy Systemu Biletowego mogą dowolnie kategoryzować swoich klientów i kierować do nich bardzo spersonalizowane informacje.

 

Przykładowe kategoryzacje:
  • zakup na wydarzenie
  • zakup na grupę wydarzeń
  • liczba zakupów w określonym czasie
  • lokalizacja

 Jeżeli jednak instytucja dysponuje już rozwiązaniem mailowym i na ten moment nie chce z niego rezygnować możemy przygotować specjalną integrację z danym systemem i automatycznie przesyłać adresy email kupujących.

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)