Decydując się na uruchomienie sprzedaży biletów trzeba sobie przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie kogo tak naprawdę chcemy promować. W przypadku gdy o sprzedaży biletów myślimy długofalowo kluczowymi wydają się być:
- wybudowanie własnej marki biletowej, lub chociaż konkretnego miejsca (adresu www) gdzie bilety można zakupić
- wybudowanie bazy odbiorców (osób, które potencjalnie będą chciały zakupic bilety u nas)
Mając te dwie rzeczy znacząco spadają koszty promocji wydarzeń, a pozyskanie kolejnych odbiorców też wydaje się być łatwiejsze. Dlatego kluczowym na etapie wyboru systemu biletowego jest posiadanie dostępu do odpowiednich danych oraz możliwości integracyjne. Świadomy organizator imprez zawsze będzie chciał promować własną markę i tym samym nie zdecyduje sie na korzystanie z opcji pośredników, których tak wiele obecnie znajduje się na rynku. Świadomy organizator funkcjonalnie otrzyma dokładnie to samo co w portalu pośredniczącym, ale zrobi to pod własną marką, na swojej stronie www, z pełnym dostępem do wszystkich danych sprzedażowych oraz danych kupujących.
Tak właśnie działa White Label. Organizator korzysta z zaawansowanego rozwiązania, które jest rozwijane i dostosowywane do zmieniającego się rynku, ale jednocześnie promuje własną markę i buduje swoją pozycję na rynku.
Właśnie tak sprzedajemy nasz System. Zapraszamy.