Możliwości

6 sekund – tyle trwa sprzedaż biletu w kasie
8 sekund – tyle trwa rezerwacja
4 minuty – tyle czasu potrzebuje klient internetowy od momentu wyboru biletów do otrzymania biletu elektronicznego

Czas jest dla nas najważniejszy, kasjer w kasie nie ma czasu na długą analizę. W internecie stawiamy za to na przejrzystość i prostotę, klient internetowy musi sobie poradzić na każdym etapie transakcji. Wszyscy pozostali użytkownicy systemu, a więc administratorzy, księgowe, czy nawet dyrektorzy muszą za każdym razem dostać w systemie to, czego szukają i taki jest nasz system.

 

Sprzedaż odbywać się może zarówno w kasach, w internecie na stronie instytucji oraz na portalu omomo.pl, jak również poprzez sieć dystrybutorską. Dzięki modułom księgowym i administracyjnym możliwe jest szybkie rozliczanie oraz zarządzanie wydarzeniami i sprzedażą. W systemie nie ma ograniczeń co do wielkości obsługiwanych sal oraz do ich ilości (!!), a dzięki budowie modułowej może zostać dostosowany do specyfiki i potrzeb praktycznie każdego biletowanego wydarzenia.

Jesteś zainteresowany?

zakup systemu btn2

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)