System biletowy VisualTicket dzięki swojej elastyczności jest idealnym narzędziem dla impresariatów i agencji artystycznych oraz wszystkich innych organizatorów imprez biletowanych.
Bazując na naszej wiedzy i doświadczeniu proponujemy następujący schemat realizowania sprzedaży:
Sprzedaż może być jednocześnie realizowana w wielu kanałach dystrybutorskich. Przede wszystkim przez stronę www bądź portal właściciela systemu, następnie poprzez strony www artystów bądź strony www wydarzeń. Dodatkowo bilety mogą być sprzedawane w kasach miejsc, gdzie organizowane są wydarzenia (kasa biletowa teatru, hali itp.) oraz poprzez inne systemy sprzedażowe i punkty dystrybutorskie.
Nad czym przede wszystkim pracujemy i co rozwijamy?
1. Możliwość prowadzenia jednoczesnej sprzedaży w wielu kanałach dystrybutorskich.
2. Analiza skuteczności kanałów dystrybutorskich dzięki wsparciu Google Adsesne oraz Facebook Pixelcode.
3. Łatwa kontrola biletów przy pomocy naszej aplikacji.
Znając specyfikę pracy i sprzedaży biletów w takich instytucjach przygotowaliśmy specjalny pakiet.
możliwości pakietu
- zarządzanie sprzedażą i sprzedaż biletów na dowolną liczbę wydarzeń
- możliwość modyfikacji dostępnych ilości i cen biletów w dowolnym momencie sprzedaży
- trójstopniowa kategoryzacja wydarzeń
- moduł komunikacji z kupującymi (mailing)
- moduł rozliczeń z organizatorem
- grupy użytkowników
- zróżnicowany poziom dostępu do puli biletów dla grup
- mobilny moduł kasowy (możliwy do uruchomienia na dowolnym komputerze z dostępem do internetu)
- mobilny moduł kontroli biletów
- brak ograniczeń co do lokalizacji oraz ilości stanowisk kasowych
- proste wydruki biletów na drukarkach laserowych lub atramentowych
własny portal internetowy
- sprzedaż biletów pod własną marką - system sprzedawany jest w oparciu o zasady White Label (więcej)
- możliwość promowania swojej sprzedaży
- możliwość rozbudowy portalu o dodatkowe moduły
- możliwość budowy portalu w systemie zarządzania treścią Joomla!
- możliwość umieszczania dynamicznych linków do wydarzeń na innych stronach www
(np. na stronach partnerów lub stronach www artystów) - zaawansowana integracja z kampaniami Google Adwords oraz statystykami Google Analytics
dodatki specjalne
- profesjonalny hosting systemu biletowego i portalu (więcej)
- outsourcing sprzedaży stacjonarnej w dniu wydarzenia
- opieka konsultanta merytorycznego
- opieka konsultanta technicznego (administrator sieci)
opcjonalnie
- budowa portalu sprzedażowego zintegrowanego ze stroną www
Dodatkowy sprzęt:
- czytniki kodów, więcej: kliknij link
- mobilna bramka wejściowa - automatyczna kontrola wejść, więcej: kliknij link