Festiwale

System biletowy visualTicket jest elastycznym narzędziem do zarządzania sprzedażą, zarządzania karnetami oraz kontroli biletów.

 

Znając specyfikę działania systemu w takich okolicznościach proponujemy następujący schemat możliwości sprzedaży:

Rozwiązania sprzedaży biletów dla Festiwali 

Festiwale są bardzo specyficzną i wymagającą grupą użytkowników naszego systemu, dlatego też oferta przygotowana dla Festiwali może być bardzo rozbudowana. Przede wszystkim sprzedaż może być realizowana w wielu kanałach jednocześnie, elastyczność naszego systemu pozwala na jego uruchomienie praktycznie na każdym sprzęcie i w każdym miejscu. Ponadto sprzedaż stacjonarna może odbywać się w Centrum Festiwalowym i na stronach internetowych Festiwali. Dajemy możliwość obsługi karnetów i akredytacji oraz integracji z systemem CRM. Ponadto możemy zagwarantować integrację z profilem na Facebooku oraz łatwą implementację Google Adsense oraz Facebook Pixelcode. Na samym końcu oczywiście możemy zapewnić prowadzenie sprzedaży w centrum Festiwalowym (dysponujemy całym sprzętem) oraz sprawną kontrolę biletów.

 

Zdając sobie sprawę z faktu, iż organizowane wydarzenia mają często charakter jednorazowy (koncerty, imprezy, konferencje), lub odbywają się cyklicznie, ale w dużych odstępach czasowych (festiwale) przygotowaliśmy specjalną formułę wynajmu systemu, dzięki której organizatorzy mogą dopasować system i koszty do swoich preferencji i wymagań.

 

Nad czym przede wszystkim pracujemy i co rozwijamy?

1. Jeszcze bardziej rozbudowana i funkcjonalna obsługa karnetów i akredytacji.

2. Rozbudowa modułu CRM.

3. Ankiety i obsługa posprzedażowa.

 

Zawartość pakietu dla Festiwali

 

SYSTEM BILETOWY Z MODUŁAMI:
  • zarządzanie sprzedażą i sprzedaż biletów na dowolną liczbę wydarzeń
  • możliwość modyfikacji dostępnych ilości i cen biletów w dowolnym momencie sprzedaży
  • moduł komunikacji z kupującymi (mailing)
  • karnety i akredytacje
  • mobilny moduł kasowy (możliwy do uruchomienia na dowolnym komputerze z dostępem do internetu)
  • mobilny moduł kontroli biletów
  • brak ograniczeń co do lokalizacji oraz ilości stanowisk kasowych
  • moduł CRM

 

Oprócz tego OPCJONALNIE:
  • wsparcie techniczne na miejscu w trakcie trwania Festiwalu
  • prowadzenie sprzedaży w Centrum Festiwalowym (druk biletów, druk paragonów, płatność kartą)
  • integracja ze stroną www oraz systemami CRM

 

Ponadto w pakiecie znajduje się:
  • opieka konsultanta merytorycznego
  • opieka konsultanta technicznego (administrator sieci)

 

Dodatkowo jako opcja:
  • profesjonalny hosting strony www

 

ROZWIĄZANIA PROFESJONALNE
  • dostęp do API systemu biletowego (więcej tutaj)
Dodatkowy sprzęt:
  • czytniki kodów, więcej: kliknij link
  • biletomat - automatyczny kasjer, zakup biletów i odbiór biletów karnetowych, więcej: kliknij link
  • mobilna bramka wejściowa - automatyczna kontrola wejść, więcej: kliknij link

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 737-164-835

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)