Elektroniczny system sprzedaży biletów stał się w ostatnim czasie nieodzownym elementem wspomagającym sprzedaż i zarządzanie sprzedażą biletów w Teatrach. Nasz system ma swoje korzenie właśnie w takich instytucjach. Współpracując z wieloma instytucjami na bieżąco modyfikujemy i usprawniamy nasz system, u nas każdy dobry pomysł jest analizowany i wdrażany.
Dla Teatrów przygotowaliśmy rozwiązanie przedstawione na poniższym schemacie:
Sprzedaż może być realizowana równocześnie przy pomocy co najmniej czterech głównych kanałów dystrybucji: przede wszystkim kanałem tradycyjnym w kasie biletowej, poprzez stronę www, profil na Facebooku oraz przez punkty dystrybutorskie, które mogą być zlokalizowane poza siedzibą placówki. Ponadto cała oferta Teatru może być automatycznie zaprezentowana na portalu omomo.pl (czym jest omomo i dlaczego warto się nim zainteresować: tutaj)
Nad czym przede wszystkim pracujemy i co rozwijamy:
1. Rezerwacje - zarówno internetowe jak i stacjonarne
2. Zarządzanie klientami - moduł CRM
3. Raportowanie
Zobacz różnicę pomiędzy naszym rozwiązaniem a innymi rowiązaniami dostępnymi na rynku.
Zawartość pakietu dla Teatrów:
System biletowy z modułami:
- administrator
- kasa
- planista
- księgowa
- bileter
Ponadto w pakiecie znajduje się:
- możliwość sprzedaży i rezerwacji w internecie
- możliwość umieszczania dynamicznych linków do wydarzeń na innych stronach www (np. na stronach miejskich)
- profesjonalny hosting systemu biletowego
- opieka konsultanta merytorycznego
- opieka konsultanta technicznego (administrator sieci)
Dodatkowa opcja:
- profesjonalny hosting strony www
- integracja z kanałami mailingowymi typu Freshmail
- integracja strony sprzedażowej z Google Adsense oraz Pixelcode Facebook
- prezentacja oferty i możliwość zakupu wprost z profilu na Facebooku
Dodatkowy sprzęt:
- czytniki kodów, więcej: kliknij link
- biletomat - automatyczny kasjer, więcej: kliknij link
- bramka wejściowa - automatyczna kontrola wejść, więcej: kliknij link