Biletomaty

W dobie coraz większej automatyzacji  procesów sprzedażowych obok tradycyjnych form sprzedaży biletów oraz nieco nowocześniejszej formy internetowej proponujemy Państwu trzeci sposób, który jest niejako połączeniem rozwiązania tradycyjnego ze sprzedażą internetową. Biletomat, zwany też automatycznym kasjerem, to nic innego jak urządzenie, które potrafi zastąpić kasjera w zakresie ogólnej sprzedaży biletów. Szybkość działania i praktyczna bezobsługowość urządzenia, sprawia, że może być ono atrakcyjne w miejscach, gdzie nie zawsze możliwe jest stuprocentowe zapewnienie pracy kasy.

 

Biletomaty stojące

Cechy szczególne: 

  • lekka konstrukcja poliwęglanowa
  • mobilny i łatwy w transporcie
  • możliwość personalizacji kolorystycznej
  • ekran w orientacji poziomej

 

Biletomaty wiszące

Cechy szczególne:

  • możliwość zawieszenia na ścianie
  • solidna konstrukcja metalowo-poliwęglanowa
  • ekran w orietnacji pionowej

 

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)