Blankiety biletów
Bilety na papierze termicznym/termotransferowym

Bardzo efektywny i stosunkowo tani w eksploatacji sposób druku biletów. Bilety drukowane są na specjalnym papierze termicznym, który pod wpływem ciepła zmienia kolor. Nie ma konieczności kupowania tuszy, co oznacza praktycznie brak kosztów eksploatacyjnych. Koszt samych biletów zależy głównie od nakładu, ale również od jakości papieru i ilości zastosowanych w druku kolorów. Bardzo częstym rozwiązaniem jest zagospodarowanie jednej strony biletu reklamą, która nierzadko pokrywa koszty druku biletów, a bardzo często stanowi dodatkowy dochód.

 

Do pobrania:

 

 

Masz pytania? Chcesz zamówić blankiety dla swojej instytucji?

 

Zapytaj nas - współpracujemy z największymi drukarniami w Polsce i w Europie, dzięki temu, mając szerokie rozeznanie na rynku, jesteśmy w stanie zaproponować najlepszą cenę (każde zlecenie jest analizowane pod kątem wymagań Klienta i kierowane do odpowiedniej drukarni specjalizującej się w danym formacie). 

 

Napisz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Bilety drukowane na drukarkach biurowych (laserowe, atramentowe lub igłowe)

Najtańszy sposób drukowania biletów. W zależności od zastosowanego papieru, może być nawet bardzo efektowny. Sposób ten nie jest jednak polecany przy większej ilości sprzedawanych biletów, gdyż wydruk na drukarkach biurowych jest kilka razy wolniejszy niż na drukarkach termicznych, a i sama obsługa i organizacja pracy jest trudniejsza.

 

Naklejki termiczne

Połączenie metody druku termotransferowego z drukiem na zwykłym papierze. W tym rozwiązaniu na drukarce termicznej drukowana jest jedynie naklejka, która potem ręcznie przez kasjera jest naklejana na gotowy, wcześniej wydrukowany, blankiet biletu.

 

Bilety elektroniczne (print@home)

Bilety w formie dokumentu html lub pdf do wydruku przez kupującego. Na bilecie umieszczane są wszystkie informacje o wydarzeniu, dane kupującego oraz unikalny numer zamówienia i numery poszczególnych biletów. Numery biletów mogą być przedstawione w postaci kodu kreskowego (EAN13) bądź fotokodu. Kontrola odbywa się na podstawie odczytu numeru biletu bądź poprzez zeskanowanie kodu kreskowego w aplikacji bileter.

Możliwe są dwa sposoby weryfikacji wchodzących:

  • weryfikacja w kasie i na podstawie biletu wydanie właściwego biletu na wydarzenia
  • weryfikacja bezpośrednio przed wejściem na salę (miejsce wydarzenia)
Bilety SMS w postaci kodu liczbowego lub MMS w postaci kodów 2D

Bilet SMS to wiadomość tesktowa zaweirająca w sobie unikalny numer biletu, który następnie należy przekazać bileterowi przed wejściem na wydarzenie. Kupujący dostaje tyle wiadomości ile biletów zakupił.

Bilet MMS to wiadomośc multimedialna. Na telefon kupujacego wysyłany jest fotokod. Fotokod może być zeskanowany wprost z wyświetlacza telefonu.

W obu przypadkach do kupującego wysyłane są również e-mailem tradycyjne bilety elektroniczne.

 

Do uruchomienia usługi biletów SMS i MMS konieczne jest podpisanie umowy z jednym z operatorów sieci komórkowych, który umożliwi automatyczne wysyłanie wiadomości tekstowych i multimedialnych.

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)