Dzięki uzyskiwanym zgodom marketingowym oraz zgodom na przesyłanie informacji handlowych użytkownicy Systemu Biletowego mogą dowolnie kategoryzować swoich klientów i kierować do nich bardzo spersonalizowane informacje.
Jeżeli jednak instytucja dysponuje już rozwiązaniem mailowym i na ten moment nie chce z niego rezygnować możemy przygotować specjalną integrację z danym systemem i automatycznie przesyłać adresy email kupujących.
Obok kontroli wejść opartej na lekkich ręcznych skanerach lub telefonach komórkowych oferujemy też rozwiązania bardziej zaawansowane, dopasowywane i konfigurowane bezpośrednio do wymagań Klienta. W skład zaproponowanego rozwiązania wchodzą automatyczne bramki wejściowe oraz stacjnarne czytniki kodów kreskowych. Jako całość nasze rozwiązanie z powodzeniem może pełnić rolę automatycznej kontroli wejść lub kontroli dostępu i zastąpić w tym względzie bileterów i ręczną kontrolę.
Decydując się na uruchomienie sprzedaży biletów trzeba sobie przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie kogo tak naprawdę chcemy promować. W przypadku gdy o sprzedaży biletów myślimy długofalowo kluczowymi wydają się być:
Mając te dwie rzeczy znacząco spadają koszty promocji wydarzeń, a pozyskanie kolejnych odbiorców też wydaje się być łatwiejsze. Dlatego kluczowym na etapie wyboru systemu biletowego jest posiadanie dostępu do odpowiednich danych oraz możliwości integracyjne. Świadomy organizator imprez zawsze będzie chciał promować własną markę i tym samym nie zdecyduje sie na korzystanie z opcji pośredników, których tak wiele obecnie znajduje się na rynku. Świadomy organizator funkcjonalnie otrzyma dokładnie to samo co w portalu pośredniczącym, ale zrobi to pod własną marką, na swojej stronie www, z pełnym dostępem do wszystkich danych sprzedażowych oraz danych kupujących.
Właśnie tak sprzedajemy nasz System. Zapraszamy.
W dobie coraz większej automatyzacji procesów sprzedażowych obok tradycyjnych form sprzedaży biletów oraz nieco nowocześniejszej formy internetowej proponujemy Państwu trzeci sposób, który jest niejako połączeniem rozwiązania tradycyjnego ze sprzedażą internetową. Biletomat, zwany też automatycznym kasjerem, to nic innego jak urządzenie, które potrafi zastąpić kasjera w zakresie ogólnej sprzedaży biletów. Szybkość działania i praktyczna bezobsługowość urządzenia, sprawia, że może być ono atrakcyjne w miejscach, gdzie nie zawsze możliwe jest stuprocentowe zapewnienie pracy kasy.
Kwestia prowadzenia sprzedaży stacjonarnej w dniu wydarzenia jest bardzo istotnym elementem w bilansie przychodów z każdej imprezy. Każdy organizator oprócz zapewnienia dystrybucji internetowej oraz kontroli biletów w dniu imprezy powininen zastanowić się nad koniecznością uruchomienia również sprzedaży stacjonarnej. W przypadku imprez organizowanych jednorazowo bądź cyklicznie wiąże się to z koniecznością zakupu urządzeń oraz blankietów biletowych. W przypadku korzystania z naszych usług jesteśmy w stanie zapewnic kompleksową obsługę w tym zakresie.
Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568
NIP 648-248-96-80
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 737-164-835
Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568
Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.