Bramki wejściowe

Jednym z najskuteczniejszych działań marketingowych jest niewątpliwie mailing. Niestety jest on skuteczny tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zaadresowany.

Dzięki uzyskiwanym zgodom marketingowym oraz zgodom na przesyłanie informacji handlowych użytkownicy Systemu Biletowego mogą dowolnie kategoryzować swoich klientów i kierować do nich bardzo spersonalizowane informacje.

 

Przykładowe kategoryzacje:
  • zakup na wydarzenie
  • zakup na grupę wydarzeń
  • liczba zakupów w określonym czasie
  • lokalizacja

 Jeżeli jednak instytucja dysponuje już rozwiązaniem mailowym i na ten moment nie chce z niego rezygnować możemy przygotować specjalną integrację z danym systemem i automatycznie przesyłać adresy email kupujących.

Obok kontroli wejść opartej na lekkich ręcznych skanerach lub telefonach komórkowych oferujemy też rozwiązania bardziej zaawansowane, dopasowywane i konfigurowane bezpośrednio do wymagań Klienta. W skład zaproponowanego rozwiązania wchodzą automatyczne bramki wejściowe oraz stacjnarne czytniki kodów kreskowych. Jako całość nasze rozwiązanie z powodzeniem może pełnić rolę automatycznej kontroli wejść lub kontroli dostępu i zastąpić w tym względzie bileterów i ręczną kontrolę.

Bramka mobilna na podeście metalowym

Cechy szczególne:

  • mobilność (możliwość ustawienia w dowolnym miejscu bez konieczności mocowania do podłoża)
  • łatwa w transporcie
  • możliwość integracji z kartami pracowniczymi oraz zewnętrznymi kodami
  • wiele trybów pracy

Czytnik kodów zintegrowany z bramką lub jako osobne urządzenie

Cechy szczególne:

  • możliwość pracy jako osobne urządzenie - kontrola dzwiękowa i świetlna
  • możliwość integracji z bramką wejściową
  • wiele trybów pracy
  • możliwość ustawienia na bramce lub powieszenia

Decydując się na uruchomienie sprzedaży biletów trzeba sobie przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie kogo tak naprawdę chcemy promować. W przypadku gdy o sprzedaży biletów myślimy długofalowo kluczowymi wydają się być:

 

  • wybudowanie własnej marki biletowej, lub chociaż konkretnego miejsca (adresu www) gdzie bilety można zakupić
  • wybudowanie bazy odbiorców (osób, które potencjalnie będą chciały zakupic bilety u nas)

Mając te dwie rzeczy znacząco spadają koszty promocji wydarzeń, a pozyskanie kolejnych odbiorców też wydaje się być łatwiejsze. Dlatego kluczowym na etapie wyboru systemu biletowego jest posiadanie dostępu do odpowiednich danych oraz możliwości integracyjne. Świadomy organizator imprez zawsze będzie chciał promować własną markę i tym samym nie zdecyduje sie na korzystanie z opcji pośredników, których tak wiele obecnie znajduje się na rynku. Świadomy organizator funkcjonalnie otrzyma dokładnie to samo co w portalu pośredniczącym, ale zrobi to pod własną marką, na swojej stronie www, z pełnym dostępem do wszystkich danych sprzedażowych oraz danych kupujących.

 

Tak właśnie działa White Label. Organizator korzysta z zaawansowanego rozwiązania, które jest rozwijane i dostosowywane do zmieniającego się rynku, ale jednocześnie promuje własną markę i buduje swoją pozycję na rynku.

 

Właśnie tak sprzedajemy nasz System. Zapraszamy.

W dobie coraz większej automatyzacji  procesów sprzedażowych obok tradycyjnych form sprzedaży biletów oraz nieco nowocześniejszej formy internetowej proponujemy Państwu trzeci sposób, który jest niejako połączeniem rozwiązania tradycyjnego ze sprzedażą internetową. Biletomat, zwany też automatycznym kasjerem, to nic innego jak urządzenie, które potrafi zastąpić kasjera w zakresie ogólnej sprzedaży biletów. Szybkość działania i praktyczna bezobsługowość urządzenia, sprawia, że może być ono atrakcyjne w miejscach, gdzie nie zawsze możliwe jest stuprocentowe zapewnienie pracy kasy.

 

Biletomaty stojące

Cechy szczególne: 

  • lekka konstrukcja poliwęglanowa
  • mobilny i łatwy w transporcie
  • możliwość personalizacji kolorystycznej
  • ekran w orientacji poziomej

 

Biletomaty wiszące

Cechy szczególne:

  • możliwość zawieszenia na ścianie
  • solidna konstrukcja metalowo-poliwęglanowa
  • ekran w orietnacji pionowej

 

Kwestia prowadzenia sprzedaży stacjonarnej w dniu wydarzenia jest bardzo istotnym elementem w bilansie przychodów z każdej imprezy. Każdy organizator oprócz zapewnienia dystrybucji internetowej oraz kontroli biletów w dniu imprezy powininen zastanowić się nad koniecznością uruchomienia również sprzedaży stacjonarnej. W przypadku imprez organizowanych jednorazowo bądź cyklicznie wiąże się to z koniecznością zakupu urządzeń oraz blankietów biletowych. W przypadku korzystania z naszych usług jesteśmy w stanie zapewnic kompleksową obsługę w tym zakresie.

Jeżeli zastanawiasz się nad sprzedażą biletów w dniu imprezy, zastanów się czy nie lepiej zlecić taką sprzedaż nam. Napisz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i zapytaj o szczegóły. Ze swojej strony oferujemy:

 

  • drukarki fiskalne (paragonowe),
  • drukarki biletowe,
  • terminale płatnicze (płatność kartą),
  • blankiety biletowe,
  • kasetki biletowe i zabezpieczenie gotówki,
  • szkolenie kasjerów,
  • raporty i możliwość natychmiastowego rozliczenia sprzedaży

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 737-164-835

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)